Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Dyskusje o wszystkim - nie tylko o numizmatyce.

Moderatorzy: meszuzel, wordlord

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez fizo » 07 Maj 2018 17:56

Hej wszystkim!
fizo
 
Posty: 3
Rejestracja: 07 Maj 2018 17:24

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez wordlord » 07 Maj 2018 23:14

Cześć, witaj na forum,mam nadzieję, że znajdziesz interesujące Cie tematy. Jakie monety zbierasz?
Zbieram, więc jestem.
Awatar użytkownika
wordlord
Site Admin
<b style='color: #ff0000'>Site Admin</b>
 
Posty: 8386
Rejestracja: 13 Sty 2009 20:36
Miejscowość: Łódź

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez franek141414 » 15 Maj 2018 15:39

Witajcie wszyscy! :)
Miło poznać też innych pasjonatów!
franek141414
 
Posty: 3
Rejestracja: 15 Maj 2018 15:34

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez wordlord » 15 Maj 2018 22:16

Witam na forum!
Zbieram, więc jestem.
Awatar użytkownika
wordlord
Site Admin
<b style='color: #ff0000'>Site Admin</b>
 
Posty: 8386
Rejestracja: 13 Sty 2009 20:36
Miejscowość: Łódź

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez Rezus » 18 Cze 2018 13:47

Dzień dobry. :)
Rezus
 
Posty: 1
Rejestracja: 18 Cze 2018 13:46

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez Syla » 19 Cze 2018 15:11

Cześć wszystkim!
Zaczynam przygodę, będę na pewno prosić o pomoc i to nie raz ;) Proszę o zrozumienie jeśli zadam 'śmieszne" pytanie :)
Wole zapytać niż zrobić błąd..
Pozdrawiam!
Syla
 
Posty: 9
Rejestracja: 17 Cze 2018 21:19

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez arekpoland » 05 Sie 2018 10:17

Trochę spóźnione, ale zawsze ;) Witam wszystkich.
Awatar użytkownika
arekpoland
 
Posty: 26
Rejestracja: 15 Lip 2018 13:44

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez wordlord » 05 Sie 2018 23:38

Lepiej późno niż wcale ;) Witamy!
Zbieram, więc jestem.
Awatar użytkownika
wordlord
Site Admin
<b style='color: #ff0000'>Site Admin</b>
 
Posty: 8386
Rejestracja: 13 Sty 2009 20:36
Miejscowość: Łódź

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez HalfEagleLover » 10 Sie 2018 10:53

Witam wszystkich. Śledzę forum od dłuższego czasu, a użytkownikiem jestem od wczoraj. Mój główny obszar zainteresowań, to złote monety bulionowe, w tym stare złote monety obiegowe ($20, $10, Suwereny). Od dłuższego czasu interesują mnie również stare banknoty, a także coraz więcej spoglądam w stronę starych srebrnych monet (Pruskie Marki, Brytyjskie Floreny, nasze Polskie monety). Aha - i mieszkam w Wielkiej Brytanii. To tyle ode mnie. Jeszcze raz wszystkich witam i mam nadzieję, że będzie mi dane dołożyć swój grosik do tego wspaniałego forum, bo nie ma takiego drugiego w polskim internecie, jeśli chodzi o tematykę numizmatyczną.
Rzut monetą to jedyna autentyczna sprawiedliwość...

Inteligencję człowieka można zobaczyć w tym, jak zarabia pieniądze. Jego mądrość w tym, jak je wydaje.
Awatar użytkownika
HalfEagleLover
 
Posty: 10
Rejestracja: 09 Sie 2018 14:48
Miejscowość: West Midlands

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez meszuzel » 10 Sie 2018 11:04

Witaj, nick masz tak oryginalny, że byłem przekonany, że to kolejny spamer, moja pomyłka. Fajnie, że nas znalazłeś, dzięki za uznanie.
Sokrates "Wiem, że nic nie wiem"

Pozdrawiam
Mariusz
Awatar użytkownika
meszuzel
Moderator
 
Posty: 11668
Rejestracja: 20 Lip 2008 13:49
Miejscowość: Piotrków Tryb.

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez Fifikos » 19 Sie 2018 14:31

Witam forum czytam od jakiegoś roku, a użytkownikiem jestem od wczoraj.
Interesuję się głównie monetami Mikołaja II i Zygmunta III Waży jednak przygodę z numizmatyką na poważnie zacząłem dopiero niedawno.
To forum pomogło mi rozwinąć moją pasję, więc chciałbym już teraz wszystkim podziękować za pomocne odpowiedzi które zapewne w przyszłości dostanę na moje pytania.
Fifikos
 
Posty: 7
Rejestracja: 18 Sie 2018 23:20

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez meszuzel » 20 Sie 2018 11:48

Witaj na forum. :)
Sokrates "Wiem, że nic nie wiem"

Pozdrawiam
Mariusz
Awatar użytkownika
meszuzel
Moderator
 
Posty: 11668
Rejestracja: 20 Lip 2008 13:49
Miejscowość: Piotrków Tryb.

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez mk123 » 24 Wrz 2018 19:29

Cos mi sie zdaje, ze jakas zmasowana akcja spamerska sie szykuje
Awatar użytkownika
mk123
 
Posty: 932
Rejestracja: 12 Sty 2017 17:50

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez grzes-w-wa » 24 Wrz 2018 19:37

mk123 napisał:Cos mi sie zdaje, ze jakas zmasowana akcja spamerska sie szykuje

Martwisz się że Sokrates nie nadąży? :lol:
Awatar użytkownika
grzes-w-wa
 
Posty: 5844
Rejestracja: 15 Sty 2011 22:05
Miejscowość: warszawa

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez mk123 » 24 Wrz 2018 19:46

Nie, wyłapuje anomalie :lol:
Awatar użytkownika
mk123
 
Posty: 932
Rejestracja: 12 Sty 2017 17:50

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez meszuzel » 25 Wrz 2018 09:20

mk123 napisał:Cos mi sie zdaje, ze jakas zmasowana akcja spamerska sie szykuje


Też tak to widzę, ale na chwilę obecną są ok.
Sokrates "Wiem, że nic nie wiem"

Pozdrawiam
Mariusz
Awatar użytkownika
meszuzel
Moderator
 
Posty: 11668
Rejestracja: 20 Lip 2008 13:49
Miejscowość: Piotrków Tryb.

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez metdi » 25 Wrz 2018 16:18

witam
metdi
 
Posty: 1
Rejestracja: 25 Wrz 2018 16:16

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez robson » 26 Wrz 2018 10:23

Dzień dobry! Mieszkam pod Warszawą, pasja numizmatyczna dopadła mnie niedawno po 40 - jak na kryzys wieku średniego wybrałem chyba nieźle ;)
robson
 
Posty: 26
Rejestracja: 21 Sie 2018 16:58

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez meszuzel » 26 Wrz 2018 10:31

Jest nas tutaj wielu poniżej tego wieku, więc kryzys może jeszcze przed Tobą. :)
Sokrates "Wiem, że nic nie wiem"

Pozdrawiam
Mariusz
Awatar użytkownika
meszuzel
Moderator
 
Posty: 11668
Rejestracja: 20 Lip 2008 13:49
Miejscowość: Piotrków Tryb.

Re: Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez brodacz » 26 Wrz 2018 11:59

robson napisał:Dzień dobry! Mieszkam pod Warszawą, pasja numizmatyczna dopadła mnie niedawno po 40 - jak na kryzys wieku średniego wybrałem chyba nieźle ;)

Witaj na forum. Z której strony W-wy mieszkasz to może jakieś interesy w realu ukręcimy. Muszę uporządkować zbiory bo zbyt chaotyczne są.
brodacz
 
Posty: 1064
Rejestracja: 05 Wrz 2015 20:16

PoprzedniaNastępna

Wróć do Hyde Park

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości