kilka sugestii

Tu można opisywać problemy i zgłaszać postulaty dotyczące funkcjonowania portalu numizmatycznego emonety.pl. Tu można podyskutować z administratorami.

Moderatorzy: meszuzel, wordlord

Za która ze zmian optujesz i byłbyś za jej wprowadzeniem ?

Ankieta zakończyła się 15 Sty 2012 13:53

1 W okienku profilu dodać zainteresowanie
7
35%
2 Stopniowanie użytkowników
5
25%
3 Dodawanie pochwał
8
40%

Razem głosów : 20

kilka sugestii

Postprzez maxmilk » 05 Sty 2012 00:20

takie tam drobne sugestie sam jestem laikiem jeżeli chodzi o sprawy komputera i internetu, ale mam pewne sugestie oczywiście nie autorskie tylko podpatrzone na innych forach internetowych nie wiem czy tu wykonalne ale napisze może coś znajdzie uznanie:
1. W okienku użytkownika dodać pole zainteresowanie np monety rzymskie II RP itd każdy wpisuje co zbiera
2. Stopniowanie użytkowników według ilości dodanych postów, np podobnie jak w wojsku szeregowy itd (to by musiało na jakimś automacie działać)
3. Dodawanie pochwał, tzn jeżeli toś komuś pomógł np z identyfikacją to użytkownik może go pochwalić klikając w okinko pochwała profilu użytkownika, liczba pochwał znajdowałaby sie na profilu użytkownika
Ostatnio edytowany przez maxmilk 05 Sty 2012 13:53, edytowano w sumie 2 razy
dopiero raczkuje ale z czasem bede dodawzać coraz więcej zdjęć polecam pozdrawiam maxmilk http://omnicoin.com/collection/maxmilk
Awatar użytkownika
maxmilk

Miejscowość: Oleśnica-Wrocław

Re: kilka sugestii

Postprzez torontokuba » 05 Sty 2012 00:45

maxmilk napisał:1. W okienku użytkownika dodać pole zainteresowanie np monety rzymskie II RP itd każdy wpisuje co zbiera
2. Stopniowanie użytkowników według ilości dodanych postów, np podobnie jak w wojsku szeregowy itd (to by musiało na jakimś automacie działać)
3. Dodawanie pochwał, tzn jeżeli toś komuś pomógł np z identyfikacją to użytkownik może go pochwalić klikając w okinko pochwała profilu użytkownika, liczba pochwał znajdowałaby sie na profilu uzytkownika