Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Dyskusje o wszystkim - nie tylko o numizmatyce.

Moderatorzy: meszuzel, wordlord

Jesteś nowy na forum ? Przywitaj się !

Postprzez Ziemniok » 28 Sie 2007 13:52

Witam :)

Startujemy z nowym forum numizmatcznym, tworzymy nową społeczność, dlatego dobrze by było gdybyśmy się choć trochę poznali.

Mam na imię Krzysiek, jestem moderatorem tego forum, interesuje się oczywiście numizmatyką, motoryzacją, akwarystyką morską, informatyką.
Uprawiam hokej na lodzie i kulturystykę :)

Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez Ziemniok, 29 Sie 2007 07:01, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Ziemniok

Miejscowość: Katowice

Postprzez Szczepans » 28 Sie 2007 17:40

Witam
Ja się nazywam Szczepan. :) i za kilkanaście dni zamierzam zawiesić swoją pasję na 9 miesięcy :) Gdyż mam Mature :/ i chcę dobrze ją napisać aby w przyszłości móc sprawniej poszerzać kolekcję:)

Zainteresowania to głównie ekonomia:)
To że jestem uczniem liceum to napiszę że ulubionym przedmiotem moim jest matematyka :)
Zamierzam iść na SGH :)
Image
Szczepans

Postprzez nabializm » 28 Sie 2007 19:21

Witajcie :)
Przedstawiać to się chyba nie muszę :lol: Znacie mnie z różnych numizmatycznych forum. :lol: :lol: :lol:
Niech się to forum rozwija poszerza naucza.
Awatar użytkownika
nabializm

Postprzez Dariusz » 28 Sie 2007 19:32

Witam wszystkich pasjonatów,
jestem również zafascynowany numizmatyką od prawie 25 lat zaraził mnie mój dziadek i tak już zostało.
Poza numizmatyką uwielbiam drugą swoją pasję nurkowanie - zostałem już nawet Divemasterem w organizacji PADI.
A w wolnych chwilach pomiędzy nurkowaniami i monetami doglądam swojego pięknego słonowodnego i prawie 1 tys litrowego akwarium.
Te klika pasji pochłania mnie prawie całkowicie.
Do tego dwójka dzieci i żona i nie mam już czasu dla siebie :-):-)
Polecam stronę:
Dariusz

Miejscowość: Warszawa

Postprzez bbladek » 28 Sie 2007 20:52

A ja jestem Bartek - pewnie kilka osób mnie już zna z innych for.